Bu post tekrar görülmeli hatta sabitlenmeli. Arel çok kötü. Kayıtsız kalamayız.İnsanlık nâmına kalamayız. Kimse yardım etmek zorunda değil gibi bir düşünce olamaz. İnsanlığa sığmaz. Maddi destek olamıyorsak paylaşalım. Arelin o çıkmayan sesi biz olalım..
O annenin yerine kendimizi sadece 1 dk koyup empati yapalım. Boncuk gözlü,güleç yüzlü Arel yaşamalı… doğum günü yaklaşıyor zamanı daraldı.
Lütfen lütfen lütfen sabitlensin.