Merhaba ben ölümcül kas hastalığı SMA Tip1 mücadelesi veren Arel bebek 🍀
🌍Eylül 2020 doğumluyum. Henüz 5 aylıkken bu hastalığın teşhisi koyuldu ve süreç benim için hızlı ilerliyor. *KAMPANYAMIN HENUZ %50’SİNDEYİZ.
🌍 Şimdiden NG ile beslenmek durumunda kaldım. Bu burnumdan hortumla beslenmem demek ve çok huzursuz edici.
🌍 40 gün yoğun bakımda yaşam mücadelesi verdim *Ve cihazsız nefes alamadığım için Trakeostomi ameliyatı olarak Trake (boğazıma bir tüp yerleştirildi) açıldı.**
🌍Ailem ve beni seven gönüllü abilerim ablalarım %98 oranında tedavi edici özelliği olan ve dünyanın en pahallı ilacı olan Zolgensma ilacını zamanında alabilmem için çaba gösteriyorlar.
🌍Bu ilacı alan onlarca kardeşimden biri olmak istiyorum, elimden tutar mısınız? 💙
📍 KAMPANYAM VALİLİK İZİNLİDİR 📍
Hakkımda daha detaylı bilgi ve iletişim için 👉🏻 https://instagram.com/areleumutol?igshid=1jx9x5yhs4wki