Balkupum2505 ya ben bal veriyorum günde bir çay kaşığı herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi zaten doktor tavsiyesiyle baslamstim. Hattâ o bir tatlı kaşığına kadar çıkabilirsin demişti ama ben hiç cesaret edemedim. Alerjik durum dışında bir zararı var mı. Birde 4 aydır veriyorum şuan 16 aylık. Bi sorun yaratsaydı şimdiye kadar etkisini gösterirdi değil mi her sabah süte karıştırıp veriyorum çünkü