Prenses21 Evde isim koymayi bilen yok camiye gidip hocadan rica etsem koyarmi ismini kizlar ucret fln alirmi 5 gun oldu cocugumun ismini koyamadim ya
ruzgarsmommm Bunda Prenses21 bunda zor bişey yok mesela babası bebişin kulağına önce ezan okuyup sonra 3 kere ismini tekrar edebilir ☺️Hemde videoya alıp güzel bi anı kaydedersiniz🤗
Seyma005 Prenses21 zor bişey değil aslında eşim internetten baktı , ezan okudu kulağına kendince dua etti iyi dualar etti onun için oldu bitti 😀 ama hocalarda yapar bişey talep edeceklerini sanmıyorum
Song Para felan almaz tabıkı bı ısım ıcın bence babası da okuyabılır ınternetten bakın nasıl olduğuna
lalbg Prenses21 evde kimse ezan okumayı bilmiyo mu:) yanlış anlamayın kamet getirecek ezan okuyacak sonra da senin isminin şu diye 3 kez ismini söyleyecek dua edip olayı bitirecek:) camiye gitseniz de hoca almaz para falan. Bu arada bizde ezan okuyacak kişinin huyu suyu önemlidir. Ezan okuyana çeker diyorlar ne kadar doğru bilemem tabi ama siz yine de güzel huylu birine okutun.
lalbg Prenses21 tabiki erkek okumalı:) gerçekten daha önce hiç görmediniz ya da duymadınız mı? Yani bunları bilmiyorsanız ezan okunması gerektiğini nereden biliyorsunuz:)
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prenses21 Ezan okuyup kamet getirecek babası da yaoar internetten baka baka okusun. Sonra da 3 kere kulağına senin adın … Diyecek Bizde çocuğu daims görecek, sevecek,iyi huylu, insana okutulur ezan. Bu yüzden babası okudu kızımın adını ☺️