İyi geceler arkadaşlar. 7buçuk aylık kızım daha yeni idrar yolu enfeksiyonu atlattı. antibiyotik tedavisi 3gün önce bitti ama bebek 4 gündür öksürmeye başladı.. başka bir şikayet de yok ishal ya da ateş gibi.. nasıl geçecek bu öksürük neler yapabiliriz ilaçsiz? Antibiyotik kullanırken hasta olur mu ki çocuk?