Fercan bende de çok oldu bi dönem en son ilaç verdi 25 gün geçmemişti 6. AyımıZa girdik bu ay da 5 gün gecikti geçen ay ilaç kullandığım için sanırım korkup test bile yaptım olsak bi dert olmasak bi dert. Ama rahim kendini topluyor o yüzden 2 sene kadar hepsi hormonlardan kaynaklıymış.