Semrakrbck bi tahlil yaptırın sonra takviye alin bence . Benimde agriyirdu tahlillerim normal geldi dış etlerimde çekilme varmis. Tuzlu suyla gargara yap dedi Dr klorheks diye bir dış macunu verdi. Rahatladı. Kızımın sut alerjisinden dolayı sut yogurt peynir hic birini yiyemiyirdum doktora sormuştum kalsiyum açısından karnabahar ıspanak daha yüksek onları ye demisti. Birde Kalsiyum bebekte böbrek taşı yapıyormuş oyle okumuştum bir yerde o yüzden ben kullanmak istemedim. Araştırın isterseniz