Miracin_annesi Merhaba mama sandalyesi istiyorum Bana önerebileceğiniz uygun bi mama sandalyesi varmi Bebegim5 aylik biraz kilolu ve cok hareketli maşallah o yuzden karar veremedim
Csknozge Miracin_annesi merhaba ben kiwi koala aldım diğer yüksek fiyatlı mama sandalyeleriyle aynı işi görüyor cokta memnunum isterseniz bi bakın derim
bala86asel Miracin_annesi Vallahi kuzum ben de çhicconun Polly 2 in 1 var birde İKEA’nın var hangisi dersen ikea daha kullanışlı
Mina_21 Miracin_annesi Merhaba 🌸 kızım 5.5 aylık bizimkide baya hareketli biz joienin mama sandalyesini aldın ve şu an çok memnunuz gayet kullanışlı bi ürün 🥰
MasalMomy Miracin_annesi 14 aylık kızım 5 aylıkken aldım çok çok memnunum. İkea Antilop kullanıyorum düşme sallanma çıkma hiç birşey olmadı. Gayet sağlam bir sandalye 3 çocuk büyütür bence