Kızlar dün gece lavaboya gittiğimde pat diye bir et parçası düştü SONRA su gibi kan çok gelmedi ama boşaldı biraz kan. Dedim kesin düşük yaptım agliya agliya gittim kese,bebek kalp atışı herşey güzeldi bayada doktor detaylı baktı kanama fln yok dedi içten. Ama o parça geldiginden beri belim ztn ağrıyordu başından beri bı kat daha sıklaştı ağrısı afedersiniz bacak arralarım arada alttan sancım vuruyor doktor iğne birşey yapmadı hiç birşeye gerek yok bol bol istirahat dedi sadece 7 haftaliğim