Oglum 3 gun once 1 yas aşılarını oldu 3 adet; iki koldan ve bir bacaktan igne seklinde yaklasik 3 gun 39 dereceye yakin atesimiz oldu tam onu atlattik derken 4. gun bogaz agrisi basladi oksurmeye calisirken agliyor yutkunamiyor nefes almada zorluk yaşıyor,sanirim kabakulak aşısinin yan etkileri icinde varmis bu durum halksagligi sitesinde boyle yazıyordu.Sizlerden bu durumu yasayan var mi.Doktora gitmek istemiyorum umarim evde kendi basimiza atlatabiliriz.Tavsiyesi olan varsa sevinirim