Selam kızlar bebeğim 2 ay 9 günlük, ilk ay taşarcasına iki cocugu doyuracak sütüm vardı bebeğim cok güzel kilo aldı ama gelin görün 2. Ay sütümde aşırı azalma oldu bebeğim 500 gram aldı doktor az buldu mama takviye etti geceleri, ama kızım onun verdiği miktarı fazla geldiği için içemedi 150 demişti 90 cc verdim her gece 1 hafta sonra kilo kontrolüne gel dedi gittim baktım 130 gram almış 1 haftada yani yine az. Doktor 200-250 almasını beklerdim dedi mamayı gündüz de bi öğün vermemi istedi sütüm niye böyle azaldı anlamadım cok üzüldüm gün içinde emziriyorum göğüslerim hep yumuşak 1-2 kere gün içinde sert dolu oluyor sonra dolmuyor hiç naptıysam olmadı süt arttırıcı kullandım bitkisel çaylar yiyecekler vs süt yapar denen her şeyi yiyip içtim koca karı yöntemleri denedim emzirme danışmanlığı aldım cuma günü onun bile bi yararı olmadı boşuna aldım zaten kadın sadece sorular sorup çözmeye çalıştı kendince spor yaptığım icin olabileceğini düşündü sporu bıraktım yine bi artış yok bebeğim kilo almıyor diye mecbur 2 kere veriyorum mama ama git gide sanırım böyle böyle hep mamaya dönecek diye bir his var içimde napıcam bilmiyorum meme ve mama aynı anda giden anneler var mı ne durumdasınız..