Minikbebe evet bu sebeple gittim. Bende ilk etapta benden dolayı düşündüm. Sürekli kaşınıyor, rahatsız oluyordu. Ne zaman ki iki dirseğine, ensesine ve boynuna attı hastaneye gittik. İdrar yoluna da baktırdım orada enfeksiyonu çıktı. Bu kızarıklıklar İçin de losyon ve alerjin şurubu verdi. kızarıklıkları alerjene bağladı. Bende farklı bir gıda vermedim hep aynı besinlerle devam ediyor. Bir hafta losyon alerji şurubu ve idrar yolu enfeksiyon ilaçlarını kullanacağım bakalım neler olacak 😕🤷🏼♀️