hayatbuiste Bugün bütün gün şakaklarim ağrıdı. Baş ağrısı nedir bilmezdim arkadaşlar. Bi söyleyin ne yapayım da geçsin. Hayat enerjim gitti
Gozde_alparslan hayatbuiste benim migrenim var emziriyorum diye ilaç kullanmıyorum migren taşı diye bişey var onu sürüyorum agirdikca devamlı ağrıyı azaltiyo rahatlatıyor dene istersen
hayatbuiste GokturkAlp anlık geçiriyor. Bir saat sonra yine sızlanma başlıyor. Kaç saatte bi almak lazım. Emziriyorum bide çok almak da istemiyorum
Gozde_alparslan hayatbuiste tek taraflı ağrı oluyor genelde ya sağ ya sol gözden başlayıp şakak ense her yere vuruyor
GokturkAlp hayatbuiste tansiyonunuz yükseliyor olabilir mi? Ona göre düşüren birşeyler almak daha iyi olabilir.
hayatbuiste GokturkAlp genelde düşük tansiyonum, evde cihaz yok bakamadım bugün ama limonlu su içtim. Baş ağrısı hiç yaşamam, aniden başladı böyle. Kulağımda mantar varmış, o baş ağrısı yapmış olabilir mi
hayatbuiste Gozde_alparslan zaten canımı bir şeye çok fena sıktım, akabinde böyle bir ağrı. Başımın etrafını bir şey sıkıyor sanki.
lalbg hayatbuiste benim migrenim var ve tuttuğu zaman hayatım kararıyo resmen. Parol içeceğime dua ederim daha iyi:) emzirdiğim için başka ilaç da içemiyorum. O yüzden ensenize buz koyun beyne giden kan akışını yavaşlatır ve ağrınız hafifler. Soğuğa yakın ılık bi duş alın. Varsa burun deliklerinize nane yağı sürün. Eşiniz de başınıza masaj yapsın ya da siz yapın. En olmadı babaanne taktiği alnınıza sıkıca eşarp bağlayın😂(bi faydası olur mu bilemem😂)
hayatbuiste lalbg çok sağol ya buz tutayım. Hala devam. Ediyor. Yalnız benimki.kafamin etrafıni sıkan bir şey var gibi bi ağrı
Dilaylaa Migreni olan biri olarak önerilerim , sessiz ve karanlık ortam , buz , bol su için açık havaya çıkın..