Ben iki dozu yaptırdım. Hiç hastalanmayan kızım o 45 günde üç defa hastanelik oldu. Pişmanım🤦🏻♀️ Aşıdan mı emin değilim ancak şüphesi bile çok yıprattı beni. 40 derece ateşi oldu. İyice araştırın derim. Benim çocuk doktorum yapın çocuğa da antikor geçer iyi olur demiştir. Sağlık ocağı yaptırma demişti. Açıkçası çok pişmanım yaptırdığım İçin. Keşke memeden kesmeyi bekleseydim. Bununla ilgili bi post açtım bende orada da bazı anneler yazdı bir bakın isterseniz.