Aygnnezgii Zzzz 9 aylıkken ilk dişimizi gördük d3 eksikliğimiz vardı doktor ondan zorlanmistir dedi değiştirdik çabucak patladı zaten acele etmeyin gelir 🌼
bsraaa19 Zzzz 11 ay 11 günlükken çıkardı ilk dişini biliyorum heyecanla bekliyorsunuz ama zamanı vardir mutlaka biri çıkınca hepsi pespese geliyor merak etmeyin 🌸
Aygnnezgii Zzzz Evet o yüzden zorlanmış cikaramamis tetagil kullandım tavsiye ederim çok rahatlatıyor ağız temizligini yapıyor uykusuna da etki ediyor Ocean kullanıyorduk yetersiz kalmış pedia d3 geçirdi doktor 2-3 şişede tamamladı yaşına gelene kadar
AlpBeyinAnasi Zzzz ya 1 hafta sonra 7 aylık olacak benim oğlumun da henüz dişi yok bu gidişle 9-10 ayı bulur diyoruz. Zaten 4 ayından beri kaşınıyor diş yeri, bütün belirtiler var ama bir tek diş yok. Eninde sonunda çıkacak diyip boş veriyorum ben..
Deletedmom5455451 Zzzz her bebek farklu benim oğlum yaşını geçmişti ilk dişini çıkardı şuam 7 yaşında daha salanmıyor bile
Emir123ali Zzzz 12 aylıkken ilk dişimiz geldi 15 aylık olucak inşallahh 6 tane dişimiz var 3 tanesi yolda