Merhaba bebeğim 20 günlük. herkes sütün olduğunu anlamanın yolunun göğüslerinin dolu dolu ve şiş olması gerektiği şeklinde yorumluyor. Ancak benim göğüslerim hiç şişmiyo dolu dolu olmuyo. Avent göğüs Kalkanını kullandığımda Kalkan’da 3 saat içinde süt de birikiyor. Anlamıyorum. Çocuğumu emzirdiğimde de yine emmek istiyor aç bu çocuk deniyor. Halbuki çoçuğun tek bildiği şey emme refleksi. Kakası günde 3 bez dolduruyor çişi de her bezinde var. Anlamıyorum. 😞 bıktım insanların yorumlarından. Sizlerde de böyle göğsü dolu dolu şişlik olmayıp da sütü yeterli olan yok mh