Bende bu yaz ilk kez kullandım benimde tatile denk gelmişti baya bi tereddüt ettim ip koparmı falan diye 😂 ama öyle olmuyor cok rahat birsey sadece denize girdiğin için şişiyo doğal olarak şiştiği zaman bir an öncr cıkarma isteği geliyor beni biraz rahatsız etmişti şişince ama sızma falan asla olmuyor