Buuseg henüz dünyaya adapte olmaya çalıştığı için o kadar zorlanıyor aslında miniğin🐣 yorumlarda yazıldığı gibi ben de biogaia ve mommys bliss gripe water sayesinde baya rahatladım. Her yolu denedim en çok işime yarayanlar yarım kundak, her gün duş ve kiraz çekirdeği kemeri oldu. Uykusuzlukta bebeğinizi yorduğu için ağlıyordur büyük ihtimalle. Bir de saatlerini tutun. İnternette tablolar var kaç aylık bebek ne kadar uyanık kalmalı ne kadar uyumalı diye. Ben onları takip ettiğimden beri de aşırı huzursuzlanmadan yatırmaya başladım o da işe yarıyor