Mintrik08 moralinizi bozayın ben kızımı altı aylıktı bakıcıya bıraktım sonra 1,5 yaşında kreşe verdim şu an 2,5 yaşında zaman geçiyor şimdi oğlum oldu onu da annem bakacak kızım kreşe devam edecek . Zor evet ama ne yapalım . Sadece size en büyük tavsiyem eve gelince sadece bebeğinizle ilgilenin bırakın eviniz kirli kalsın yemeğiniz falan olmasın sadece onunla zaman geçirin