Merhaba bir yaş aşısı sonrası bebeğinin vücudunda döküntü yaşayanlar oldumu. Kkk aşısının kızamık belirtileri verebileceği yazıyor internette. Çok fazla kırmızı döküntüler oldu oğlumda. İsilik kesinlikle değil. Yaşayanlar olduysa ne kadar sürede geçti ? Doktor damla ve krem verdi fakat etkisini göremedim henüz.