Arhezzehra canım bizde 14ayligiz sıvı çorba yoğurt muzlu yoğurt yoğurtlu çorba şehriye tavuk sulu çorba ve tarhana icinede az ekemk koyuyorum onuda eziyorum catalla
öle yiyoruzz. İnanki öncesine kadar çok sitres yapıyorum katı yemio ymeio diye ama hiç gerek yokmuş yeterki yesinde ne yerse yesin diyorum artık bizlerde pirinç unlariyla büyümüş eskiden ama bak şuan herşeyi yiyebiliyoruz yada pütürlü yemeyen insan varmı şuan halen yok. O yüzden hiç stres yapma yemesin sulu yesin az ekmek yumusat köy tutsun o onu yeterli olur. Biz meyva bile yemiyoruz bı muz onuda yoğurda katıyorum öle yiyor ayrı yemiyoruz bilene. Kahvaltıda peynir muz ekmek içi az bişey, ıhlamur suyu yada normal siack su pekmez ezip çatalla öle yiyoruz. Bunu 10 aylikkken hiç yemyodu bile birakinca kendiliğinden yemeye başladı inan buna 🥰