Kızlar mebde kadrolu öğretmenim. Geçen yıl ücretsiz izin aldım çalışmadım. Oğlum 18 aylık oldu. Bu sene de çalışıp çalışmama konusunda çok kararsızım.. köyde çalışıyorum yarim saat yol sürüyor. Gidiş gelişi kendim yapmak zorundayım başka şansım yok.. oğlumun gece uykusu yok 18 aydır sabah 7bucuk gibi bayılır 9a kadar bende o sırada uykumu alıyorum. Çalışmaya başlarsam uyku konusu beni çok zorlayacak. Çalışmazsam da hizmet puanım birikmiyor merkeze gelmem gittikçe zorlaşacak. Ne yapacağım konusunda çok kararsızım. Siz olsanız ne yapardınız? Çalışmaya başlarsam da cok çok güvendiğim birisine birakacam oglumu 🤷♀️🤷♀️