Zehraveyn korkutmak istemem ama bazen4-5. Aya kadar sürebiliyor yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyor herşeyi yedim hiç gazım olmadı diyenlerde var ama şahsen benim bebeğim gazlıydı dikkat etmeyip yediğim zaman çok daha gazlı Ve felaketti. gaz damlaları probiyotik damlalar biraz olsun rahatlatıyor bir de bir kovaya ılıktan biraz sıcak su koyup beline kadar içine sokun baya rahatlatır inşallah Rabbim sabırlar ve şifa versin 🌸