iki yaş sendromuna erken girdik belkide azı ve köpekler zorluyor veya bu ayda bir atak mi var. Sürekli kucagimda bugüne kadar iş ve yemek yapmakta zorlanmayan ne iş ne yemek yapabiliyorum o uyuyunca anca dinleniyorum gün boyu kucağımda ve sürekli mızmız sürekli ağlıyor mesela bugün kırmızı bir oyuncağı var onu ağzıma sokmaya çalıştı bende hayır annecim dedim öyle bir ağladı ki anlatamam sanırsınız etini kopardılar neyse ağzıma koydum sonra da gülüyor şebek. Büyük arabanın üstüne küçük arabasını koymaya çalışıyor haliyle araba kayıyor üstünde kalmıyor bunun için ağlıyor arabaları firlatiyor inanın şok içindeyim melek oğluma noluyor böyle dişten mi acaba çünkü sağlık sorunu yok götürdüm veya sendromdan mi nolur yardım aynı durumda miyiz helppp