Oykuaygun benim kızım 9 aylık sallanmadan yatıyor. Uyku saatleri geldiğinde uyuduğu yere koyuyorum. Hep aynı şeylerle uyuyor ama örn; aynı yastık aynı müslim örtü vs. Uyuması gerektiğini anlıyor. Zaten çok uykusu varsa yastığını gördüğü an gidiyor. Amaaaaa 😂 bu bebelerin diş çıkarma atak dönemleri oluyor her şey başa sarıyor. Şimdilik sallama hızını düşürüp aralıklı sallamaya başlayabilirsin. Gözler kapandığı an çok hafif salla. Böyle böyle alışır. Uyku arkadaşı al muhakak peluş olanlardan. Sadece uykuya özel, ona uykuyu hatırlatacak şeyler olmalı yani. Uyku arkadaşını mesela sadece uyurken ver onun dışında sakın verme gibi