Canım aynı yoldan bende geçtim gerçekten çok zor bir süreç çok ağladım ama gerçekten sabret düzeliyor. Öncelikle kesinlikle biberonu bırakmanı tavsiye ederim. Biraz uğraştırıcı ama Şırınga, kaşık ya da kaşık biberonlar oluyor onlarla beslemeye çalış. Göğüs ucun için de silikon başlıklar oluyor ben bi süre onunla idare ettim şimdi göğüs ucum biraz çıkınca onu da bıraktım çok şükür.