Aleynameva Merhaba🌸 En yakın arkadaşım yakında evlenecek. Soyadını bırakıp tamamen nişanlısının soyadına geçmek istiyor. Bende kadınların soyadinın yerinde kalması gerektiğine inanıyorum. Bu düşünceye evlendikten sonra daha çok değer verdim… Ama konuyu başka arkadaşlarimizla paylaşınca ’kadinlarin bu konuda çok fikir ayrılığı yaşadığını gördüm. Sizlerin fikirlerini merak ediyorum. Sizce kadınlar soyadını almalı mı bırakmalı mi? Neden? Tesekkurrler
Kbrunl Aleynameva bence kendi ata soyadından vazgeçmemeli ben şahsen zamanında düşünemedim eşimin soy ismini aldım pişmanım kendi soyadından vazgeçtiğim için şuan imkanım olsa kimlik değiştirme vs ekletirim yine
Muhasebeciana Aleynameva ben istiyordum eşimede soylemistim oda olur demisti lakin benim kizlik soyadimi hep malesef heryerde kodlayarak soyledigim icin herkes yanlis telaffuz ettigi icin sonradan vazgecip tamamen esimin soyadini aldim yoksa kendi soyadimida tasirdim bence eklemeli yani eger benim gibi durum soz konusu degil ise 🥰
Mom0911 Aleynameva benim soyadım eklenmişti ama eklemeseydim. Çok Uzun oldu. Keşke sadece eşimin soyadını alsaydım
Bebegimm1 Aleynameva çok uzun oluyor hem yazması hem söylemesi yani nikah basvurusu yaparken sordular hayır dedim bebegimde bu soy ismini kullanicak ilerde en basit sınavda yazması bile ugrastirici çok muhim mesele degil benm için olmasada olur fikrm bu sekilde
Bebek2020_ Aleynameva ben illaki almalı veya almamalı konusunda bir fikirde değilim ama kendi bekar soyadımı da kullanıyorum 💪🏻😅
Bal-Kaymak Aleynameva ben gerek olmadığını düşünüyorum ya. Upuzun isim soyisim söyleme faslı ne gerek var. Mesleğinde isim yapmış biri falan olsaydım o zaman kullanabilirdim belki tanınmışlık açısından. Nikah başvurusunda sordu bana memur istemiyorum demiştim.
Dilaylaa Ya çok farklı bir mesele tercih meselesi tamamen. Ben hem ismimi hem soyadimi evlenmeden önce değiştirmiştim. Evlendikten sonra iki soyadını da aldım eklediler yani .
RainOverMe Soyadlarımız aynı olduğu için sıkıntı yapmadım ama bir ara kızdırdı gider kendi soyadımı da eklerim diye tehdit ettim 🤣 işin ciddiyetini anlyınca geri vites yaptı öyle kaldı. Kimliğimi bile değiştirmedim soyad aynı diye, halen bekar yazıyor🤣🤣🤣
TheLatte Aleynameva zorunlu bi durum değil diye düşünüyorum isteyen kullanir istemeyen kullanmaz . Ben eşimin soyadini kullaniyorum. Kendi soyadimida kullanmak istiyodum islemler yapilirken belirtmediğim için olmadi malesef .
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aleynameva Çok uzun olurdu öyle. Beni rahatsız etmiyor kendi soyadımıda sevmezdim zaten. İsteyen alsın istemeyen almasın. 😂 tartışılacak bir mevzu olarak görmüyorum
Esrakeskin28 Aleynameva babamı hiç tanımadığım için hiç düşünmeden vazgeçtim soyadindan o beni nasılsa unutmuş ben hala onun soyadınimi tasicam hiçte taşımam 🙃
benaslindayohum Aleynameva 2 ismim var ikide soyadim olsaydi yanardim o yuzden ekletmedim bi de ilerde cocugumuza anne kizlik soyadini soracak bankalar yani guvenlik acisindan gizlo kalmasi daha iyi bence
BalarisiYusra Aleynameva Kızlık soyadımı çok severim tamam ama ne gerek var 😂 çok uzun oluyor bide öyle ya 🥲
Msbebek Aleynameva babannemin kızlık soy adı ☺️ severek aldım 😅 ben çift isim , çift soyisim pek sevmiyorum. Tercih meselesi tabi ki eğer işimde kariyerimde soyadım ile tanınıyor olsaydım eklerdim tabi ki ama gerek duymadım . Düşünsenize çocuğumuza bankada annenizin kızlık soyadı diye soruyorlar gizli soyisim olarak ama artık alalen ortada gizlilik kalmadı 😅