Baby01 Kızım 7 aylık eşimin bugün pozitif olduğunu öğrendik bana da yarın test yapıcaklar.Bebeğimr geçer diye çok korkuyorum.Geçerse nasıl atlatır öneriniz var mıı
Olric11 Baby01 oğlum 4 aylıkken covid olmuştuk oğluma test yapılmamıştı emziriyordum benimle birlikte ateşi çıkmıştı halsız ve hastaydı o zaman sanırım koku ve tat alamıyordu diye düşünüyorum memeyi bıraktı geçmiş olsun
Emir123ali Baby01 eşimden 4 gün sonra ben ve 7 yaşındaki kızım ve 9 aylık oğlumada geçmişti oğlum sadece azcık ateşlenmişti oda hemen geçmişti kızımında 1 gün ateşi ve öksürük ve gözlerde yanma olmuştu 2 gün sonra iyi olmuştu
kubra17- Baby01 eşime bulaşmıştı bana ve bebeğime bulaşmadan atlatmıştık tabi test sonucunu n çıkmasını beklerken falan odaları ayırmıştık
Gzmkr Oğlum 20 günlükken covid oldum. Maske takıp emzirmeye devam ettim. Test yapılmadı ona ama ateş, husursuzluk, meme reddi VS hiçbirşey olmadı. Geçerse ve emziriyorsanız sakın bırakmayın. 3 farklı doktorda süt antikor üretir, maskeyle emzir dedi.
Gzmkr Baby01 ben de aynı şekildeydim, annem de covidti. Bebek çok küçük olduğu için 24 saat benleydi ve o maske uyurken bile çıkmadı. Sorunsuz geçti inşallah sizinki negatif çıkar.
ikizkalpler İkizlerim 5 aylıkken hepimiz geçirdik onlardada ateş ve iştahsızlık olmuştu sonra 2 güne atlattılar. Çocuklar çok güçlüler gerçekten.