Eylusunannesiii Saç yapısını bilemem ama siz yinede normal kesim yaptırın kız bebek pek kazitan veya çok kısa kestiren yok yani zamanla uzar gücsuz ise normal kesim yeterli olur toparlarlar uzamaz ise doğum gününe kadar üzülmeyin diye çok kestirmeyin artık 😊