Eylusunannesiii kestirmeyince eşit uzamıyor belki ama o bebek saçlar uçlarda daha açık renkte dalga dalga kalıyor bayılıyorum ben o görüntüye. Komşumuz koşunun saçlarını ilk defa geçen hafta 5 yaşındayken kestirdi, ona bile kıyamadım o saçlar uçlarda o kadar güzeldi ki 🥰