Aynı sorun bende de var 5.5 aylık yaklaşık 1 aydır yaşıyorum bu sorunu bi çare bulamadım denemediğim yol kalmadı hergün aynı 30 kere ağlayarak ama cığlık nasıl yükseliyo doktor sıcaktandr dedi pek mantıklı gelmedi başkaları korkuyodur, nazardır , cocuk yapar dediler şuan 10 gündür tatildeym bir kere dün gece yaptı oda evdekiler gibi değil daha az aslında evimizde yer değişikliği de yapmıştım annem de kaldım bi gün acaba orda da yapcak mı diye bilmiyorum bi çare bulamadım inşallah geçicidir bende post açmayı düşünmüştüm sonra vazgeçtim şimdi görünce aynı ay yazmak istedim artık gece uykusunu uyusun diye bekleyen ben gece gelmesin istiyordum yani yarın döneceğim eve umarım devam etmez 🙏🏼