Atamom16 Songultugra yatak odası ve salon kapısı açık diğer tüm kapılar kapalı şekilde 22 23 derecede klima açık uyuyoruz klimalı oda da yatırmadım hiç hasta olur diye
Bebikooo Songultugra klimalı odada uyuyor mecbur ben klima önünde yatıyorum direkt😬 bebişin beşigide klimanın direkt gelmediği bi yerde sıcak olsa asla uyumaz terler sıvı kaybı olur
Evrem94 Klimalı odada yatırıyorum canım. Sıcaklığı 25 derecede tutuyorum İzmir’de yaşıyoruz. Kızım 4 aylık
Htcates Evrem94 bende klimalı odada yatırıyorum ama burun tıkanıklığı oluyor ne yapsam geçmiyor yaptığınız bişey var mı
dandiniko Htcates ben şoktan almıştım küçük bişeydi işimi görmüştü ama tabi siz hangisini almak isterseniz.
Birannebirbebek7 Htcates bende klimalı odada yatırıyorum buhar makinesi kullanıyorum yoksa sabaha tıkanmış oluyor kanz marka almıştım havayı çok iyi nemlendiriyor
dandiniko Htcates odanın kapısını kapatmayın yoksa bu seferde klima çarpar Allah korusun bide onla uğraşmayın 😊
Ahsenimveben Songultugra klima 27 ayar düşük fan da sıcak olunca uyanmaya başlıyor kızıltepe mardin sıcağı malum;(
aphrael izmir… 7/24 klimalı oda mecburen.. ilk hafta kullanmamistik. sivi kaybindan dolayi cok kilo vermisti. neredeyse hastaneye yatacaktik.. sicak bebekler icin hic iyi degil..
Htcates dandiniko teşekkür ederim süresi kapı açık zaten ama yinede oluyor buhar makinası almam şart bakalım