ayseasel1 Merhaba sevgili anneler 34 günlük yavrum var, 4 gündür normalden fazla ve daha cıvık dışkı olunca bugün acile gittik ve dr. Besin alerjisi atopik dermatit süt ve süt ürünlerini hayatimdan cikarmami söyledi. Tabi ki dermansız dert değil ancak çok üzüldüm… Ne yapmalı tavsiyeleriniz nedir lütfen beni aydınlatın. (Bebegim emmediği için sağarak besliyorum+mama desteği)
Sinifcianne ayseasel1 süt ve süt ürünleri ve gluten olan herşeyi hayatınızdan cıkarın. Hem siz sağlıklı beslenirsiniz hem de bebeğiniz.
Sinifcianne ayseasel1 emzirme danısmanından yardım alabılırsınız instagramda aydın erdemşr var hemde mamayı kesmiş olursunuz. 400 tl idi ücreti en son. Mama kullanan arkdslarımda raporla neocate kullanıyolardı.
seleno ayseasel1 kendinizin diyete girmeniz lazım süt ve süt ürünlerini tüketmeyin mama da kullanıyorsanız eğer mutlaka alerji maması kullanması gerekir bebeğinizin ve vücudunu sık sık nemlendirin atopik dermatit de vücut nemlendirmek önemli bioderma atoderm baume krem bu konuda çok iyi geldi bize bir de çocuk doktorundan ziyade çocuk alerji doktoruna gitmenizi öneririm daha doğru bir yol izlemiş olursunuz
ayseasel1 Sinifcianne teşekkürler birde mama desteği alıyoruz ama dr. Henüz bisey demedi kullandığımız mama icerisindede süt ürünleri var hangi mama bu durumlar için kullanılabilir? Cherryblossom bilginiz var mi
Cherryblossom ayseasel1 benim bebegimin de vardi 3 ay gibi basladi 6.ayda hafifledi süt alerjisi vardi
ayseasel1 seleno merhaba sabah randevumuz var insallah teşhis dogru konulabilir, dün ki dr. İshalden dolayı beslemeye dikkat et demisti, etmediği için sagarak besliyorum,sütüm az çıkınca mama verdim ama hipp sonradan baktım ki içinde süt ürünü var. .
Tdof26 ayseasel1 atopik dermatit dediğiniz şey vücutta döküntü yapıyor değilmi doktor bize de öyle dedi resmi var mı acaba merak ettim atabilirmisiniz
ayseasel1 Tdof26 merhaba biz yüzünde kollarında ve bacaklarında nokta nokta Pütürge bir hal vardi yüzünde biraz da kuruluk. Isilik sandik, sonra 6 gündür ishal olunca.dr. gittik ve olma ihtimali var dedi
seleno ayseasel1 aynen öyle canım hipp gibi mamalar inek sütü içeriyor inşallah doğru teşhisle zamanla düzelir bebeğiniz