Esra_Ensar Yarın Kızım 6 Aylık ve 6. Ay aşıları var kızlar, yaptıranlar var mı aranızda? Yan etkileri neler ? sizde ne gibi yan etkiler oldu anlatır mısınız ? 🙏🏽 Korkuyorum ağır gelir mi diye ?
Enisseedd Esra_Ensar Merhaba ben 3 hafta önce yaptırdım ateş olmadı ama huzursuzluk oldu omzumda uyudu ama 2 3 gün sürdü sonra eskiye döndük 😂
MevaninMelegi Esra_Ensar 20 gün önce yaptırdım hiç bi etki yapmadı aşıdan 1-2 saat sonra biraz huysuzlandı ama çabuk geçti calpol bile vermedim diğerleri kadar ağır bi aşı değilmiş şimdiden geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻
Mom987 Esra_Ensar 6 ay asisi agir bir asi değildir tabi ama bebege gore degisir. Daha önce ki asilari agir mi gecti neden korkuyorsunuz?
Berus Esra_Ensar geçen hafta yaptırdım hiç bir sorun olmadi atesi dahi cikmadi fakat kan istenisti doktoru o biraz zor geçti çok agladi
Daphnemom Bizde hiç yan etki olmadı. Aşı yapılırken bile ağlamadı. 1 ağızdan 2 bacaktan yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam
Muhasebeciana Esra_Ensar 4.5 ay once oldu kizim cok sukur ates yapmadi bu biraz bebekten bebege degisen birsey. Hic aylik asilarinda huysuzluk yapmazdi ama 6.ci ay asisinda asidan saatler sonra asiri asiri huzursuzluk yapti ilk defa 1 cay kasigi calpol verdikten sonra rahatlamisti kizim muhtemelen agrisi vardi o yuzden huzursuzluk yapmisti calpol den sonra normale donmustu
Eylusunannesiii Esra_Ensar iki bacaktan vuruldu bi agizdan iki damla damlatildi. Yan etkisi huysuzluk ve bacaginda sisme oldu ve asidan sonra odem gibi sert bsey olustu 7 aylik yeni yeni dagildi o sislik hala var yani