Merhaba oglum 3 ay 1 haftalik. 2 aylikken alt dis etinde sislik vardi ama dis hic aklima gelmezdi 3 aylik doktor kontrolunu bekliyodum. Dun iyice uzeri beyazladi bugunde ucu cikti. Beebgim dogdugundan beri hizursuzdu acaba diyorum ilk 2 ay gaz yuzunden 3. Aya dogruda dis yuzundenmi bu kadardi huzursuzlugu? Dis cikmaya baslamis disin huzursuzlugu ne zmaan gider acaba cocuktan ?