Topuk kanı olayı biraz hassas ve mühim bir konu.O yüzden canınız hiiç sıkılmasın aksine mutlu olun çünkü bebeğinizin sağlığı için herşey 🤗 Şahsen benim kızımda da 2-3 sefer falan alınmıştı topuk kanı bizde o zamanlar bilmediğimiz için korkmuştuk haliyle ama sonrasında öğreniyor insan,kızımda biyotinidaz eksikliği çıkmıştı topuk kanından sonrasında ilaca falan başlanmıştı,şükür değerleri sonradan iyileşti de ilacı bıraktık 🙏🏻 İçinizi ferah tutun