Kızlar bende çok kötüyüm. Bebegim 5 aylık ama doğduğundan beri uyku problem. Ağlamaları çok şiddetli nefesi kesilene kadar ağlıyor ve uyumak istiyor ama ne sallayarak ne kucakta hiç bir şekilde uyuyamıyor. Ağlamalarına dayanarak zorla uyutuyorum. Her yolu deniyorum ama çok huysuz. Ayrıca emzirmekte aynı şekilde onu da uğraşa uğraşa. Bu yüzden evden de çıkamıyorum. Çok çaresiz hissediyorum.