Aybarss03 elediyebiri gazı yok şükür hiç gaz problemimiz olmuyor. Hem alttan hem üstten cok güzel çıkartıyor
Reyhanbrn_81 Aybarss03 benimkide hiç almazdı sadece aventin damaklı olanını aldı yine cok sevmez ama dışarıda cok rahat oluyor