Liyazynp ahahah ben de böyleydim 😍 sabır annesi geçecek ☺️ Zamanla azalıyor emme istekleri. Hastane dışında bir yere gidemiyordum çok ağlıyordu memesiz 5 dk durmuyordu. Kucağımda uyutuyordum öyle deliksiz uyuyordu. Gazı da vardı. Şimdi 5,5 aylık olduk gaz problemimiz 3,5 aylıkken bitti, meme isteği 2-3 saatte bir oldu 😂 uyuması da yine kucağımda deliksiz geceleri de yanımda ☺️☺️ Sen stres yapma geçiyor hepsi ben bile hallettiysem 😍