Serpil123-kzmz Merhabalar 9 .ayda aşı takviminde aşı yok gözüküyor ama ebe bana 9.ayda aşımız var dedi hangi aşı oluyor bilgisi olan var mı ?
Sultiii Serpil123-kzmz kızamık aşısı yeni eklendi bazı iller risk grubunda olduğu için salgın gibi yapılıyor
Mlke301020 Serpil123-kzmz devlet yeni eklemiş sanırım vaka artışı olmuş Suriyelilerden dolayı . Bizde yarın yaptıracağız inşallah güzel geçer😩🤷🏼♀️
Sultiii Mlke301020 korkmayın biz yaptırdık 3 gün önce hiççç bişeycik olmadı eskisinden daha huzurlu geçti 😅
ikizlerinannesi2985 Serpil123-kzmz bize de 9.ay yerine 12. ayda olacak dedi doktorumuz da sağlık ocağı da. kızamık aşısıymış😬 niye birileri 9 birileri 12.ay hiç bilmiyorum