https://imgyukle.com/i/gXNYe
Kızlar bebeğim bu resimdeki gibi sürekli ayak parmaklarını içe ve dışa doğru büzüyor aynı şekilde ellerini de yapıyor. Çarşamba günü tam 2 aylık olacak doktora soracağım fakat benim yeğenim otizmli ablam yeğenimin de otizm tanısı konulmadan önce ayni bu şekilde yaptığını söyledi baya kafam karıştı bir kaç kişi daha fark etmiş bana söyleyince panik yaptım. Bu refleks olamaz mı? Sizin bebisler de yapıyor mu?