Yengecanne_ Bence biraz da Allah koruyor olmayanları ya da imtihan diyelim.Yoksa hiç mi markete gitmiyoruz, bazen gözümüzden kaçtığı hiç mi olmuyor? Rabbim bebeğinizin masumluğu için bir an önce şifa versin inşallah.
BirEylulMeselesii Ayten-1907 aynen bende öyle diyodummm okula gidiyorum öğretmenim bir sürü öğrenciyle haşır neşir oluyoduk Allah’a şükür olmamıştım. Ama bianda sesim kısıldı bir gün boğazım şişti ateşim yok diye hiç şüphelenmedim sadece okula gitmeyim o gün rapor alayım diye hastaneye acile gittim önlem amaçlı test yapalım dediler pozitif çıktı şok oldum sonra da hiç bi belirti olmadı 14 gün karantina da ne ateşim ne ağrım ne koku kaybım oldu. Değişik bişi test yaptırmasam gezecektim okula gidecektim covid olduğumu bilmeden
Sevinc24 BirEylulMeselesii benim de aynı öyle burnum tıkandı o da günde 2 saat gece hafifti ama üzerimde korku kaldı tat kokuda gitmedi şimdi korkuyorum ikinci olur da ağır geçer mi diye psikolojisi bozuluyor insanın emziriyorum aşı olsam mı onu da düşünüyorum
Melekketmen Ezgi_ahsen33 inş kurtuluruz sizede çok geçmiş olsun bir an önce bebeğine kavuşursun inş canım emziriyor muydun peki ??
GoGirl Sevinc24 ailelerle gorusuyormusunuz esinize test yapildimi birisi hic belirti vermeden size getirmis olabilir
Sevinc24 GoGirl hiç kimseyle görüşmedik babam kalp hastası 1,5 senedir eve gidip oturmadık o kadar dikkat ettim çocuğumu kısıtladım hamileyim diye parkta oynatmadım ama olduk işte eşim benden 2 gün sonra pozitif oldu kızım 6 yaşında onda bişey yoktu
BirEylulMeselesii Sevinc24 aşı olun ben oldum hafif atlattım bebeğimin de ateşi falan da çıkmadı ona da geçti antikor galiba
Sevinc24 BirEylulMeselesii siz Coronayı aşıdan sonra mı oldunuz hangisini yaptırdınız biontech mi kızım daha 3 aylık olmadı sadece onun için endişeleniyorum bazı doktorlar henüz bi araştırma yok diyorlarmış
BirEylulMeselesii Sevinc24 sinovac vurulduk bir ay sonra oldum covid 2.doz aşıdan sonra ama ne ateş ne ağrı sızı oldu hiç ağır atlatmadım sadece boğaz ağrısı oldu