Minik__koalam ilk doğduğunda kaka lekelerini felan hemen beyaz sabunla citileyip yıkıyordum sonra ek gıda lekelerini düz beyaz zıbın tişört vs camasir suyuna koyuyorm öyle 2 tur yıkıyorum renkli kıyafetini de ıslatıp aspirin döküp öyle yıkıyorum deterjan doğduğundan beri Dalan roxy kullanıyorum