Umutluluk Arkadaşlar bebeğim hastaydı iyileşti ama hergün 2-3 kere burnunu fizyolojik serumla temizlememe rağmen balgamı var nefes alamıyor sesi kısık nasıl geçer yardımcım olurmusunuz ?