Mertin_annesi Arkadaşlar bebeğim mama ile besleniyor 150 cc veriyorum öğünlerin sıklığı azaldı çok miktar yemiyor severek yemiyor zaten yedikten snr gazını alıyorum dik tutuyorum ne yaptysam yine kusuyor mam mı değişmeliyim ne yapmalıyım sizce