Oglusm ya sorma aynı dert bende de var aende mi sezaryenlisin canım? Herkes kilo al kilo al cok zayıfsın diyo eşim safinaz gibisin kilo al biraz diyo 😂 ben istemiyorum almayı göbek hariç heryerden olabilir ama alınca direkt göbeğe gidiyo ve zayıf oldugumuz içinde belli oluyo. Aslında yukardan baktıgımız için bu bizi etkiliyo cok geliyo aynaya dönüp yandan bakınca cok olmuyoda. Bende yrın tatile gidicem dönüşte başlayacagım inşallah