Nur06 Kızlar 2 ay 11 günlüğüz 1 haftadır çok salyAsı akıyor ve bazende köpürcük yapıyo ağzında salyAsı çok yere akıyo yani normalmi başına gelen varmı kontrolümüzede daha var doktora hemen bilgisi olan şimdiden teşekkürler 🙏
Babe Nur06 3 bucuk ayligiz 2 ayliktan beri salyamiz var 3.ay muayenesinde doktorumuz salyalarimiz baslamis dedi gulümsedi onemli bisey olsaydi bence uyarirdi 👍 dik tuttugumda agzi aciksa yerler kollarim hep salya oluyor 😀
Bussck Nur06 benim bebeğimde öyle hele son birkaç gündür iyice çoğaldı diş diyorlar da aman diş olmasin daha erken güya kayinbabam 40 inda cikarmis bi de şöyle bi durum var eltimin oğlu 4 aydır aynı belirtilerle hala dış yok. Yani ne erken çıksın ne geç
Nur06 nisaAnnesi Allah bağışlasın 🤗 bazıları diş çıkarıyo flan dedide daha çok erken yani olasılık vermedim
Nur06 Babe maşallah Allah bağışlasın bizdede aynı heryer salya 🥴 😄 iyi o zaman rahatladm teşekkür ederim 🤗
Nur06 Bussck yok artık maşallah bu eskilerde neymiş ya 😅 değildir umarm erken aynen de çıkaranda görmedim hiç en erken 4 aylık ken gördüm sağlıklı büyüsünler inşallah Allah bağışlasın 🤗💕
Nur06 Bisaniye oooo uzun sürmüş sonra bide diş için salyasız günleri yok sanırım maşallah 😅 bakalım bizimki ne zaman bitecek Allah bağışlasın 🤗💕