Merhaba güzel anneler 43 günlük bebeğim var doğduğundan beri doktor kilo alımı az dediği için meme+mama şeklinde gidiyoruz, sorum şu ki bebeğim doymuyor galiba emziriyorum sütüm de çok bebeğim sürekli emiyor göğsümdeyken uyukluyor ama emiyor bırakıyorum ağlamaya başlıyor hemen uyanık olduğu her dakika göğsümde olmak istiyor bu durum geçici mi? Uykusu geldiğinde mama veriyorum öyle uyuyor 2 3 saat, emzirdikten sonra uyumuyor doymuyor galiba anlamadım ne yapacağımı 😔