yuhibu1920 su an genel bir enfeksiyon var. Oğlum eltimin oğlu boğaz enfeksiyonu geçirdi. Komşumun kızı da bağırsak enfeksiyonu. Hepimize de doktor salgın var dikkat edin dedi. Ayrıca 37.5 derece ateş hala ateş değildir. 38 38.5 olmadan lütfen ilaç vermeyin. Çünkü vücut enfeksiyon ile savaşabilmek adına ateş-i yükseltiyor. Örneğin boğaz enfeksiyonu 39 derece de öldürüyorsa vücut hemen 39 a yükseltir ateşi. Bir nevi savunma mekanizmasıdır yani. Bir diğer şeyde dis döneminde olabilir sizde psikolojik etkileniyor olabilirsiniz. Oğlum bir ara kabız olurdu o yapana kadar 3 4 gün bende yapamazdım ne zaman yaptı bezini aldım bende hemen tuvalete giderdim. Yine de bir doktora götürün boğazına falan baksın idrar kan tahlili yapsın