ozlemtemel Kızlar bugün doğum yapalı bir hafta oldu ve belimde ki ağrı geçmiyor kuyruk kemiğim ağırıyor oturamıyorum anca uzanmam lazım sizdede oldu mu böyle birşey nasıl geçti?
Mervenis ozlemtemel evet canim benimde 6. Ay a kadar devam etti agri doktora gittim emar cekili ama bisey gozukmedi gecmis olsun
Yudum ozlemtemel ben normal doğum yaptım çatı kemiğim ağrıyordu doktora gittim. Mr çekildi meğerse doğumda zorlamadan dolayı ödem oluşmuş kemiklere 3 kilo çocuğumu kucağıma alamzdım. Çok zor zamanlar geçirdim. Hala da geçiriyorum 1 yaşında kızım. Memeden kesicem ki tedavi olayım. Dayanck gücüm klmadı
Gulsen4224 ozlemtemel oldu cnm kuyruk kemiğin düşmüş galiba ben çektirdim ondan sonra rahatladı biraz çok zorlu bi agrısı var rabbim yardımcın olsun inşallah atlatırsın hemen
ZehraSareMom ozlemtemel Bende cektim o ağrıyı oturup kalkamıyordum doktora gittim her hangi bi sıkıntı yok bol bol yürüyüş yap doğumda zorlanmıssındır dedi ben hacamatla sülük tedavisi yaptırdım çok şükür iyi geldi agrım geçti tedaviden sonra.
Gulsen4224 ozlemtemel yani düşmesi normal her doğum yapan bayanlarda oluyor o yüzden normal demişlerdir cnm ama tedavisine bak umarım atlatırsın
gozzde_55 Benimde ağrıdı ağrıdı zamanla gecti bebegim şimdi 3 aylık o agirlastikca yeniden başladı, ilaç falanda almadım doktorada gitmedim 😑
Evelynn ozlemtemel kız kolay mi 10 cm acildin içinden canlı çıktı. Bende normal yaptım çok çok çok normal.bir süre var doktorum demişti hatırlamıyorum şimdi o süreyi geçince ağrı sızı olursa gel kontrol edelim demişti. Benim dikişler geçince iyileşince bile çok nadir arada dikiş yerime birden bıçak saplanır gibi olurdu. Şimdi 17 ay oldu hiiic birşey kalmadı.